Subject: Re: [lojban] RE: Rabbity Sand-Laugher

From: Invent Yourself <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Jun 2001 19:21:56 -0400 (EDT)

On Mon, 4 Jun 2001 [email-masked] wrote:

> In a message dated 6/4/2001 12:09:35 PM Central Daylight Time,
> [email-masked] writes:
>
>
> > .i la'aru'e vu'enaidai le xa'o troci cu burna le selfrati be do
> Maybe, but people always ask for advice and comment. They shouldn't, if they
> are going to get huffy and quit just because the first show it wide of the
> mark. Of course, they should not publish their first shot until they have
> some reason to think they are going to do a fair job of it.

la'e di'u za'o jursa selcinmo ja'e le za'i dicra le kamjmive

> > .i .ieru'e bebna le nu fanva la .alis. .i ku'i le si'o fapro ja'e le ka
> > xlali cinmo kei cu palci .i la'e di'u dicra le kamjmive
> >
> I would probably reverse {bebna} and {palci} But then, I don't see any
> vitality being disrupted -- that ought not be anyhow.

.a'unaicai pe'idai le nu fanva la .alis. cu palci .ianai .u'e .i le'o
.iaru'e ku'i mapti le do na'o selsku .i za'a do na'o gunta le mutce
kamfinti pilno mu'u la maikl. .i do ba'o fanta dada'o poi nalseldjuno ku'o
ca'o le nanca be li 30

.i pa'ecaifu'e pe'i le pu'u le nu fanva abu. cu mutce nandu .i la'asai
cirko pisu'o smuni .i ku'i xamgu fi le li'i cilre .i pe'i se'icai
zmadu le darsi cnino jboselsku le xelfanva le ka cinri mi .i .o'osai ku'i
se'inai mi curmi je na krixa pante

.a'enaicai

-----
We do not like And if a cat
those Rs and Ds, needed a hat?
Who can't resist Free enterprise
more subsidies. is there for that!