Subject: Re: [lojban] RE: Rabbity Sand-Laugher

From: Robin Lee Powell <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Jun 2001 14:10:56 -0700

On Wed, Jun 06, 2001 at 03:04:35PM -0400, Invent Yourself wrote:
> On Wed, 6 Jun 2001, Robin Lee Powell wrote:
> > On Tue, Jun 05, 2001 at 05:04:36PM -0400, Bob LeChevalier (lojbab) wrote:
> > > I will disagree with this. We WANT new people learning the language to try
> > > to write in Lojban - anything, whether it be translation or original
> > > writing.
> >
> > By the way, there's some strong evidence that the reason that children
> > are better at learning languages is their willingness to make mistakes.
> 
> 
> .ie ja'o le maltcaci be le zu'o lizburna gunta le srera be'o ca'a zunti le
> zu'o nalcertu je naldarsi jbocilre 

.i je'e .iesai .i mi pu cafne viska la'e de'u di'o le drata liste

to pe'i zo liste cu malglico toi

> .i pa'e la pycyn. zukte dada'o poi xlali le jbotadni .e le lojbo
> kambanro 

.i je'e .aunai

> .i .e'unaicai

.i je'e

-Robin

-- 
http://www.digitalkingdom.org/~rlpowell/ BTW, I'm male, honest.
le datni cu djica le nu zifre .iku'i .oi le so'e datni cu to'e te pilno
je xlali -- RLP http://www.lojban.org/