Subject: Re: [lojban] Are attitudinals assertions? (was: Attitudinals again (was: Sapir-Whorf Hypothesis

From: Value Yourself <[email-masked]>
Date: Sat, 16 Jun 2001 22:19:25 -0400

On Saturday 16 June 2001 17:35, Daniel Gudlat wrote:
> On 15 Jun 2001, at 12:12, Anthony Roach wrote:
> > On Fri, Jun 15, 2001 at 03:37:16PM +0000, Jorge Llambias wrote:
> > > > > Is a smile an assertion to you?
> > >
> > > No, because there is no proposition involved.
> >
> > I'm new to this list, I don't know much Lojban, and I've never been
> > formally introduced to you all (Hi!), but I think I have idea on how
> > to clarify this for xod and others:
> >
> > This is an assertion: "I am smiling".
> > This is not an assertion: ":-)"

ko .e mi co'a lanli le jei le banli terfrica cu renvi le pu'u lojbo xelfanva 
.u'i .o'u 

.ie ko'a goi le cmavo be fa zo ui na selbri .i ku'i ko'a mapti le fatci .i do 
bilga le nu finti le ba'e fatci rinka le du'u zo .ui frica lu mi gleki li'u 
dada'o

.i mi'u ru'a ro do djica zo selxu'a poi fanva zoi gy. assertion .gy fu ke'a 
.i se'o le mu'e cusku ko'a ka'e tcica .iseni'ibo ko'a ckaji le ka jetnu .i 
va'i dada'o jei me ko'a va'o cusku ko'a to .i a'ucu'i do ba'urdu'u le steci 
valsi poi mi pilno ke'a fi di'u toi

.i ja'o ka'e xusra ko'a .u'isai .ionairu'e ma banli terfrica

to .i ba'acai do ba ze'u darlu le selsmuni be zo xusra .i .u'inai toi

> So that everyone has the chance to call me a hypocrite, I'll add one
> more thing: This discussion is without the slightest bit of doubt
> exactly one of those things which should be discussed in lojban
> exclusively by fluent speakers of the language, as Lojbab has already
> remarked.

.i ru'a ganai do ta'e pensi bau la lojban. gi do sanji le du'u le cmavo be zo 
ui goi ko'e poi srana le xarmu'e cu traji le kamvlipa .i da'i do djica ko'e 
poi nolsatci selsmuni le cafne selbri

to .i .u'i mi sanji le du'u mi puzu gunta le si'o xarmu'e .i mi cilre fo le 
lizypensi le du'u ro seldjica ca'a mapti xy. toi

.i ja'o le za'i do ze'a pensi bau ly. cu basti .e'u le mu'e mi'a tcidu tu'a 
li 13