Subject: Re: kona, but not the coffee

From: "Adam Raizen" <[email-masked]>
Date: Sun, 17 Jun 2001 23:56:05 -0000

la rab spir cusku di'e

> On Sun, Jun 17, 2001 at 11:33:08AM -0400, [email-masked] wrote:
> > One way to mark 
> > directives in Lojban is to use {ko} ({e'o} and {e'u} also work).
> 
> One thing that distresses me is to see {e'o} and {e'u} used in place
of {ko}
> just because {ko} seems too "harsh".

i mi puzu stidi le du'u to ji'a ba'anai ro spuda po'u la xorxes po'o
pe'i cu tugni mi toi zo ko sinxa la'e zo do poi se tcita lo selcni
valsi to ra'u lei valsi poi me'o ebu cu pamoi lerfu toi noi so'iroi
na'e se cusku i pe'i filseljmirai fa le du'u cusku le selcni valsi uke
zo do jikau zo ko i le nu pilno le selcni valsi cu sucta i mapti le nu
tavla fi le tavla to zo mi e zo mi'o toi e le selta'a to zo do e zo ko
toi e le nalsnu to zo ko'a e le simsa toi i zo ko cu mapti le nu tavla
fi le selta'a po'o

mu'o mi'e adam