Subject: Re: kona, but not the coffee

From: "Adam Raizen" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Jun 2001 11:34:06 -0000

la pycyn cusku di'e

> But 1) {ko} is specific to imperative mode: its primary use is
exactly 
> coextensive with that mode.

i ma smuni zoizoi imperative mode zoi i pe'i ca le nu minde cei cusku
be zo ko mu'a cu jarco lo selcni

> 2) the referent of {ko} defaults to that of {do} but {ko} is 
> assignable, as we learned in an earlier thread, to any nameable
group or 
> object

i li'a do kakne le nu cusku lu doi mi'o ko co'e li'u mu'a i gendra
gi'e te jimpe i ku'i tolmle carmi pe'i i melmau fa le nu pilno lo se
cinmo valsi i ja'ebo le se cinmo valsi ka'e se pilno kansa la'e zo do
ji'a i secaubo nitcu le valsi po'u zo ko

> 
> I'm not sure I follow the rest: how does {ko} fit talking about the
topic of 
> conversation only?

i le se tavla ka'e na se casnu i zo ko cu mapti le nu minde la'e zo do
to li'a la'e zo do se tavla gi'u te tavla toi enaike la'e zo mi'o e le
simsa i za'a do na tugni i ku'i ai mi noroi cusku lu doi mi'o ko li'u

mu'o mi'e adam