Subject: Re: kona, but not the coffee

From: "Adam Raizen" <[email-masked]>
Date: Sat, 23 Jun 2001 21:11:17 -0000

la pycyn cusku di'e

> "ko" is not a UI (thank ya, Jesus!), for example, 
> nor clearly connected with any of the emotions listed in the book. 

i pe'i le nu cusku zo ko pe seba'i zo do cu jarco le nu cinmo da i lo
nu cpecni a lo nu bigycni a lo simsa i pe'i su'o le selcni valsi cu
mapti ro te pilno be zo ko

> Nor is commanding an act who 
> primary function is to express an emotion -- its primary function is
to get 
> someone to do something; the rest is incidental, if it occurs at
all.

i ki'u ma le tavla cu djica le nu le se tavla cu gasnu da i na xu
srana le nu le tavla cu cinmo da pe le se djica

> As for using 
> only the emotion words, I'm not sure (and I don't know how to settle
it) 
> whether any emotion word or combination of them has exactly the
force of an 
> imperative -- certainly none has the rehetorical force in any
language I 
> know of, but Lojban may be odd.

i xu do djuno le du'u makau smuni zoi zoi imperative zoi poi se pilno
do i le du'u simsa le glibau na se zanru

mu'o mi'e adam