Subject: Proper 21CII

From: [email-masked]
Date: Tue, 26 Jun 2001 13:05:59 EDT

More cases of pieces that parse alone but will not work with connectives in 
place.

Psalm 146
ko si'asku la zast vau doi le mi pruxi .i mi ba si'asku la zast. ca'o le nu 
mi jmive .i mi ba si'arsa'a lemi cevni ku ca'o le nu mi zasti
.i ko na lacri lo turni a lo verba be lo remna iki'ubo le se liste na ka'e 
sidju
.i ca le nu ri co'u vasxu ku ri se xruti fi lo dertu ije ca la'e di'u ro lori 
sidbo co'u zasti
.i gleki fa le se sidju be le cevni be la iakob. ku va'i le pacna be tu'a la 
zast. po'u le ke'a cevni
zi'e poi zatrgau lei terdi e lei tsani e lei xamsi e le xabju zi'e poi roroi 
bandu le se nupre
zi'e poi gasnu le nu xampajni tu'a lei pevrselda'e kei e lenu djadu'a lei 
xagji
.i la zast. zifygau lei pinfu .i la zast. kargau le kanla be le nalvi'a .i la 
zast. sa'irgau le krosai
.i la zast. prami le drazu'e .i la zast. kurji le fange .i zy sarji le 
nurprecau .e le nimrmrospe gi'e ku'i sebgau le palci le ri se platu
.i la zast. ba ze'e turni .i ledo cevni doi zion. go'i ca'o ro lo nanca .i ui 
si'asku la zast.