Subject: Re: [lojban] Proper 21CII

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Jun 2001 00:05:04

la pycyn cusku di'e

>Psalm 146
>ko si'asku la zast vau doi le mi pruxi .i mi ba si'asku la zast. ca'o le nu
>mi jmive .i mi ba si'arsa'a lemi cevni ku ca'o le nu mi zasti

I would use {ze'a le nu mi jmive}, {ze'a le nu mi zasti}:
The full duration of the main event is given by the event of my
living. Isn't {ai} better than {ba} here?

>.i ko na lacri lo turni a lo verba be lo remna iki'ubo le se liste na ka'e
>sidju

I don't really see any list there, I would prefer {le se go'i}, but "they" 
is hard to do in Lojban. Also, the version in Spanish
that I have has {no'u} instead of {a}.

>.i gleki fa le se sidju be le cevni be la iakob. ku va'i le pacna be tu'a 
>la
>zast. po'u le ke'a cevni

It should be {no'u}, or {no'uva'i} instead of a single {va'i}, or
le pacna goes as the x2 of gleki. And I don't understand that
{ke'a}, maybe {vo'a}?

>zi'e poi zatrgau lei terdi e lei tsani e lei xamsi e le xabju zi'e poi 
>roroi
>bandu le se nupre

{zatygau}. Also, how about {zukte le se nupre}?

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.