Subject: Proper 21C IV

From: [email-masked]
Date: Tue, 3 Jul 2001 12:27:21 EDT

Luke 16: 19-31
to la iesus. cusku toi lu da ricli gi'e dasni lo zirpu .e lo xagrai matli 
gi'e barda citka ca ro lo djedi
.i vi leda vorme ge'u vreta fa le pindi poi se cmene la eli,ezaros. zi'e poi 
se bi'arki'a lo so'imei zi'e poi djica le nu citka lo festi be le jubme pe le 
ricli
.i ue loi gerku ta'e klama gi'e tactungau lede bi'arki'a
.i le pindi pu mrobi'o gi'e se bevri loi notru'i lenu kansa la abra'am
.i ji'a le ricli mrobi'o gi'e se derni'agau
.i vi la .aides. no'u le stuzi be le nu da ca'o se corcaigau ge'u da galtu 
catlu gi'e viska la .abra'am. noi vu lamji la .eli,ezaros.
.i da krixa lu doi paf .abra'am. ko kecti mi ije ko minde la .eli,ezaros. le 
nu jirgau le jipno be leri degji lo djacu vau gi'e lenkygau lemi tance kei 
ki'u le nu mi dunku lo fagri li'u
.i ku'i la .abra'am. cusku lu .i doi lemi bersa ko morji le du'u ca lenu do 
jmive ku te dunda fa nu'i ge do leido xamgu nu'u gi si'a nu'i la .eli'ezaros. 
leiri xlali .i ku'i ra cavi kufra .ije do cavu dunku .i pa'a ro la'e di'u 
lu'u zukte fe le nu lo fenra cu te sepli do mi'a ku ge le nu lo djicu be le 
nu ravyklama do ti kei goi ry na kakne ry gi le nu nodi ka'e ravyklama mi'a 
do li'u 
.i da cusku lu .i mi pikci do doi paf lenu do zukte lenu minde de lenu klama 
le zdani pe lemi patfu kei ki'u lenu mi se bruna lo mumeigoi by kei lenu de 
zgaskicu roti by ja'e by ji'a na klama ti noi le stuzi be lenu se corcaigau 
li'u
.i la .abra'am. cusku fi da fe lu .i by ponse la moses ce lei cespre i. e'u 
by jundi ri li'u
.i da cusku lu .i ienai doi paf .abra'am. .i ku'i ganai lo morsi se xruti cu 
klama by gi by pesybi'o li'u
.i la .abra'am. cusku fi da fe lu ganai by na jundi la moses ce lei cespre gi 
by na pesybi'o anai ji'a .ue da se xruti fo lenu morsi li'u