Subject: Re: [lojban] emerald tablet

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jul 2001 02:43:33

la kreig cusku di'e

>jetnu .i na jitfa .i raijetnu

{rairjetnu}, else it breaks into {rai jetnu}. But I prefer {jetrai},
{traji be le ka jetnu}.

>.i le cnita mintu le gapru gi'e le gapru mintu
>le cnita

{cu mintu} both times.

>.i go'i prupla lenu gasnu le pa dacni fasnu.ue

{le pa dacti fasnu} is "the one object-event", you want
{le dacti pamei fasnu}. Also, {ue} means that the author is
surprized by this event, not that it is a surprizing event.
Probably something like {selmanci} is better for "miracle".

>.i ro datci ra'i le pa

{le pa} is incomplete: {le pa dacti}, or {le pa da}.

Also, you may want to have a selbri there: {ro dacti cu se krasi
le pa dacti}.

>.ije go'i bai lenu pruci le pa

Again, {le pa dacti}.

>.i le solri patfu .i le lunra mamta

{cu patfu}, {cu mamta}.

Without the cu's it is still acceptable, but it means "the solar
father, the lunar mother".

>.i le
>brife befbevri .i le terdi kurji .i le seldrapaftu mintu ti

{cu befybevri}, {cu kurji}, {cu mintu}.

>.i ganai binxo
>le dertu gi vlipa .i le dertu le fagri sepli ko .i le xutla le rufsu sepli 
>ko

{cu sepli} both times.

>.i go'i bai lenu ko pajni .i se lafti le terdi fa'a le tsani

Good use of {fa'a}, at least as I understand it.

>.i farlu le
>terdi .i cpacu le te vlipa .i le se go'i goi ko'e cnita .i ko'e gapru .i
>pu'e ti do cpacu lenu zi'o sinma do .ije le cpifu cliva ko

{cu cliva}. Why {ko}?

mu'e mi'e xorxes

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.