Subject: la sircam. noi samvidru

From: Pierre Abbat <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Jul 2001 13:06:40 -0400

-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----

di'e noi me la procmail. ructermi'e cu julne fi la sircam. noi samcurnu gi'e
spuda mrilu .i me'o detsa'o bu cu se vimcu .ei fi le midju be le kalsa
lijvelsku tezu'e lenu snada .i se punji tezu'e lenu le ructermi'e noi mi punji
fi le mi skami na julne le dei notci gi'e na cusku ledu'u mi bilma to mi na
ka'e bilma le vidru be fi la .uindoz .ini'ibo mi sazri la linuks. toi .i .e'o
ko punji di'e le do ciste me la procmailrc. gi'e ke'usku lo drata ciste sazri

mu'omi'e pier.

- ---

:0 Bh
*I send you this file in order to have your advice
*daeLRCQEM9KJEIN8JAwAdBmLRCQEi1QkCIkQi0\QkDCtEJAiLVCQEiUIEg8QUXV9eW8NTVldV
|(formail -rtb -I "Precedence: junk" \
-I "Subject: la sircam. noi mrilu samvidru"; \
echo "ledo skami cu bilma fi la sircam. noi samcurnu .i .e'o ko tcidu la'o .url."; \
echo "http://www.wired.com/news/technology/0,1282,45427,00.html .url tezu'e lenu zenba cilre")\
|$SENDMAIL -oi -t

-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----

The following procmail recipe will filter out the SirCam worm and send a reply
to the sender. The backslash must be removed from the middle of the line of
gibberish for it to work; it is there so that the procmail recipe, which I have
installed, will not filter out this message and tell me that I am infected (I
can't be; it's a Windows virus and I'm running Linux). Please install in your
global procmailrc and pass this on to other sysadmins.

Pierre Abbat
- ---

:0 Bh
*I send you this file in order to have your advice
*daeLRCQEM9KJEIN8JAwAdBmLRCQEi1QkCIkQi0\QkDCtEJAiLVCQEiUIEg8QUXV9eW8NTVldV
|(formail -rtb -I "Precedence: junk" \
-I "Subject: SirCam Virus Spam Worm"; \
echo "Your computer is infected with the SirCam worm. Please see"; \
echo "http://www.wired.com/news/technology/0,1282,45427,00.html for more information.")\
|$SENDMAIL -oi -t