Subject: le pu naje ca xamsi cnita

From: "michael helsem" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jul 2001 16:23:20

di’e xe fanva fe le se sanga be la DANyvynLITC. be’o peme’e la .etLENtys.

itu’e ko’agoi lebi’u peme’e la .etlentys. ku’o tumla puze’uki barda daplu fi 
le ca se cmene be fa la stici baljau bei fi ma’a pu ko’egoi lemu’e banli 
xasygairgau .i ko’a kramu banzu ledu’u frili klama fa lebi’u melbi fanpre le 
bemro .e le ketco leko’a stici korbi fu le cinta falnu bloti .i minli be li 
so’u be’o jibni le friko fo le stuna .i ki le misro zazbanli temci cu cmalu 
pagbu le kulnu be ko’a

ni’o le trajynobli co purci be ko’e puki xabju litru le cfipyboi mulno .i ki 
ro le cevni poi ranmi be fi ro kulnu be’o draci fu ke’a ku’o cu me ko’a noi 
se manci

ni’o pukiku ki’u ledu’u ko’igoi le xabju be ko’a sanji le mufydaspo balvi be 
ko’i keikuku ko’i benji ko’ogoi le bloti ro pagbu be le cfipyboi .i ko’o se 
vasru lo gaimei be filo pemcypra ce lo mikce ce lo te cange ce lo skepre ce 
lo te makfa ce lo drata be’o noi ki rinka le ti’ezu’u cevni be le ca ranmi 
.i je’uzu’unai cevni vlipa

ni’oni’o faugi le cabna dzena zu’u joi catni ca’o cuxna lenu to’e jimpe gi 
ma’a zu’unai bilga co salci je dansu je bacru be lei mela voksa xrula be’o 
je glekyrinsa le bi’unai cnino cai .i rinsa ko’a .ua.u’e.uori’esai

ni’o fu’eke’ure’e darcnita le condi fa lepa stuzi poi mi ke’a senva co sisku 
fu’o tu’u

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp