Subject: Fwd: le pu naje ca xamsi cnita

From: "michael helsem" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jul 2001 19:02:04

di'e xe fanva fe le se sanga be la DANyvynLITC. be'o peme'e la
.etLENtys.

itu'e ko'agoi lebi'u peme'e la .etlentys. ku'o tumla puze'uki
barda daplu fi le ca se cmene be fa la stici baljau bei fi ma'a
pu ko'egoi lemu'e banli xasygairgau .i ko'a kramu banzu ledu'u
frili klama fa lebi'u melbi fanpre le bemro .e le ketco leko'a
stici korbi fu le cinta falnu bloti .i minli be li so'u be'o jibni
le friko fo le stuna .i ki le misro zazbanli temci cu cmalu pagbu
le kulnu be ko'a

ni'o le trajynobli co purci be ko'e puki xabju litru le cfipyboi
mulno .i ki ro le cevni poi ranmi be fi ro kulnu be'o draci fu ke'a
ku'o cu me ko'a noi se manci

ni'o pukiku ki'u ledu'u ko'igoi le xabju be ko'a sanji le mufydaspo
balvi be ko'i keikuku ko'i benji ko'ogoi le bloti ro pagbu be le
cfipyboi .i ko'o se vasru lo gaimei be filo pemcypra ce lo mikce ce
lo te cange ce lo skepre ce lo te makfa ce lo drata be'o noi ki
rinka le ti'ezu'u cevni be le ca ranmi .i je'uzu'unai cevni vlipa

ni'oni'o faugi le cabna dzena zu'u joi catni ca'o cuxna lenu to'e
jimpe gi ma'a zu'unai bilga co salci je dansu je bacru be lei
mela voksa xrula be'o je glekyrinsa le bi'unai cnino cai .i rinsa
ko'a .ua.u'e.uori'esai

ni'o fu'eke'ure'e darcnita le condi fa lepa stuzi poi mi ke'a senva
co sisku fu'o tu'u

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp