Subject: webcvs

From: Nick NICHOLAS <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jul 2001 18:35:16 -0700 (PDT)

.i mi carmi ckire la robin. lenu gubgau le te galfi be lei lojbo seltcidu
tai la'o gy. WebCVS gy. --- noi pe'i frili se jimpe lo'e na certu

.i mi ji'a xenru lenu lei clira se xusra be mi na'e xamgu mapti la'o gy.
CVS gy. ki'u lenu na morji lenu cikre loi lerfylinji fanmo kamfrica pe la
makintoc. .e la .uniks.

.i .a'o mi mulgau le valsi liste pe le ve ctuca ca le ca nicte

-- 
/||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||\
| "One must first know that traditionally a Japanese bus has carried not ||
| only a driver but one or more young girls who stand in the aisles and ||
| sell tickets, announce stops, and in general console the passengers for||
| the inadequacies and discomforts of this transient world." \
| --- Roy Andrew Miller, _The Japanese Language_, p. 251 \
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
\[email-masked]|||||||Transient Passenger||||||Nick Nicholas||||||||||
==\||||||||||||www.opoudjis.net||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||/
()() ()() ()()