Subject: Re: [lojban] Re: goi

From: cmeclax po'u le cmevi'u ke'umri <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Jul 2001 22:02:05 -0400

de'i Sun, 29 Jul 2001 la Adam Raizen cusku di'e
> Maybe it's just me, but I find an unassigned "ko'a" to be quite
> strange. OTOH, I could probably get used to it.

I use an unassigned ko'a as a sumti to assign the result of an operation to the
ko'a. For instance:

.i do djica lenu mrilu le cmecau notci .inaja ko gasnu le datnyvei goi ko'a be
le lijvelsku po'u me'o pi'ebu pi'ebu ge'u ce'o le lijvelsku po'u zoi gy.
Anon-To: .gy ce'o le te mrilu ge'u ce'o le kunti lijvelsku ce'o le do notci
mu'a di'e

==================================================================
::
Anon-To: [email-masked]

This is some anonymous mail.
==================================================================

.ibabo ko mifygau ko'e ko'a la me pygypy fi'o ckiku le vi ke'umri .ibabo
ko mrilu fi la'o my. [email-masked] .my le lijvelsku po'u me'o pi'ebu
pi'ebu ge'u ce'o le lijvelsku po'u zoi gy. Encrypted: PGP .gy ce'o le kunti
lijvelsku ce'o ko'e mu'a di'e

The first bridi after the example (and is that the right way to use "mu'a"?)
means "Then encrypt ko'a (the file you just composed) in PGP with the key of
this remailer, resulting in ko'e (which hasn't been used before)".

cmeclax