Subject: Re: [lojban] Re: rupnu

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Thu, 02 Aug 2001 22:45:21

la adam cusku di'e

>i ca ma la jbonunsla cu djedi li so'o i ji'a ze'a ma i pe'i ca le nu
>jy fasnu kei ce'e ze'a lo djedi be li so'o

i pe'i la jbonunsla pe li 2001;07 cu ze'e djedi li so'o
i si'a li vo ze'e sumji li re li re i le nu casnu le cabna be
le nu djedi a le nu sumji cu cizra

>i ja'o le nu la jbonunsla
>cu djedi li so'o cu djedi li so'o ije cu'u do du'o mi lo djedi be li
>so'o cu ni la jbonunsla cu clani i la'e di'u pamei lo'i cumki i pe'i
>xamgu va'o le nu ma'a bredi le nu zanru le se nibli po'u le nu lo
>fasnu cu ni clani e le nu la jbonunsla cu ni jy clani

i oi xenru i ku'i pe'i mi za'o na bredi

>i ji'a le nu lo'e djedi be li so'o cu ni clani la jbonunsla cu cumki

i lo nu clani ka'eru'e djedi li so'o i la'e di'u se smuni le du'u
le clani cu cenba le ka clani

> > i to li'a zo ni se smuni su'oreda toi
>
>i ma poi smuni remei i xu le tarmi pe zo ce'u ge'u joi le tarmi poi na
>vasru zo ce'u

i go'i

>i pe'i le ce'u zei stura cu mintu le mintu stura poi zo
>ka basti zo ni va'o ke'a i va'i le ni ce'u broda cu du le ka ce'u
>broda

i pe'i le ni ce'u broda cu du le ka ce'u broda sela'u makau

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp