Subject: Re: [lojban] A or B, depending on C, and related issues

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sat, 11 Aug 2001 03:37:45

la xod cusku di'e

>This ka + makau is driving me crazy. I haven't yet been convinced that it
>means what it appears to mean in the alleged English (or Spanish?)
>translations.

Spanish?

>.i ji'a su'a .ienai jufra stura .i zmanei lu dada'o fancu le mi terkla le
>mi xelkla le mi selnei ku joi le du'u ce'u mapti ce'u li'u

i pe'i le nu jongau lo selnei lo du'u bu'a na ka'e drani i na vajni
va'o le nu tolcnici tavla i ku'i ja'a vajni va'o le nu troci le nu
satci jimpe le du'u makau smuni lo valsi i ji'a zo da na mutce sidju
mi le nu jimpe i ma fancu i xu lo se ckaji

>.i ji'a mu'a lu dada'o fancu le tcima le mi cinmo le du'u mi xebni le
>dilnu .a le carvi li'u

i ke'u ma fancu

>ta'o pe'i le ni pilno zo fancu na banzu

i ie li'a go'i

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp