Subject: RE: sts- [was: RE: [lojban] Brochure updates

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Aug 2001 01:42:55

la kreig cusku di'e

>As for
>absurdities, what's the Esperanto word for 'Computer'? 'Komputero' or
>'komputilo'?

i zoi zoi komputilo zoi zoi zoi komputero zoi zmadu le ka fadni
i ta'o xu do djuno le du'u makau valsi zo skami le spano
i ge zoi zoi computadora zoi gi zoi zoi ordenador zoi

>How do you say Canon? Some variant of 'fusilo', right? So why
>does 'kanono' exist?

i zo'o zoi zoi canon zoi zoi zoi cannon zoi frica

>How do you say 'filino' in English? Daughter? Dirty Linen?

i zoi zoi daughter zoi

>And what of
>'Lingvo Internacia' - why isn't it 'Internacia Lingvo'?

i ro le reda cu drani

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp