Subject: Re: sts- [was: RE: [lojban] Brochure updates

From: Nick NICHOLAS <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Aug 2001 18:58:33 -0700 (PDT)

cu'u la xorxes.

> i zoi zoi komputilo zoi zoi zoi komputero zoi zmadu le ka fadni

(to do nelci za'a leka cfipu ce'a toi)

.i le ni ce'u zmanei zoixy. komputilo xy. (noi se fanva fi lu zoixy.
komput- xy. tutci) cu zmadu; ki'u leka lei se bangrnesperanto cu zmanei
loi lujvo loi fu'ivla

.i lo mleca pagbu cu pante ki'u lenu le catni smuni be zoixy. komput- xy.
na romei mapti loi fancu be lo skami

.i lo zmadu pagbu cu seja'e jai galfi le smuni be zoixy. komput- xy. le se
fancu be la'ezoixy. komputilo xy.

> >And what of
> >'Lingvo Internacia' - why isn't it 'Internacia Lingvo'?
> i ro le reda cu drani

.i le pamoi cu tcaci se pilno ki'u leka ce'u tcita le pamoi cukta pe le
bangu

.i le bangrnesperanto cu se ckaji leka se citri .e leka loi skutadji pe
ce'u cu binxo loi cafne

.i la lojban ba'e ji'a go'i

.i lenu na go'i cu nibli lenu zo'e .e'a pante cusku
"lu mu'i ma lu ju'i lobypli li'u .enai lu ju'i jbopli li'u li'u"

.i srana loi rokci kujoi loi blaci zdani

-- 
== == == == == == == == == == == == == == == == == == ==
Nick Nicholas, Breathing {le'o ko na rivbi fi'inai palci je tolvri danlu}
[email-masked] -- Miguel Cervantes tr. Jorge LLambias