[lojban-es] Re: ma tcidu ti to .ue toi

On Tue, Oct 21, 2003 at 09:23:52AM -0700, Jorge Llambías wrote:

> i mi go'i
>
> mu'o mi'e xorxes

Oh! Porqué no habia recibido ningún mail hasta ahora de esta lista?
Hace mucho que no recibo nada de la lojban-list tampoco.... hay poca actividad
estos dias?

--
 "... el quid de la qüestió està en l'educació: en la filosofia didàctica,
  l'opció ignorància hauria d'existir: tu què vols ser? Jo, enginyer; jo, metge;