[lojban-es] Re: coi rodo

--- Philip Newton  wrote:

> mi jinvi lo du'u do djisku lo'u te tavla le'u .enai lo'u ta tavla le'u
> .i lo'u mi cafne na ponse le'u na drani fo lo lojbo gerna .i ku'i bo
> mi na birti djuno makau poi drani .i mi stidi tu'a lo'u mi cafne na'e
> ponse le'u

ji'a lu mi so'i roi na ponse li'u

i ku'i pe'i lo nu da ponse lo te tavla cu se smuni lo nu da pu
te vecnu gi'a te dunda de poi te tavla i mi stidi lo nu
cusku lu mi so'i roi na snada lo nu pensi lo te tavla li'u

mu'o mi'e xorxes

Celebrate Yahoo!'s 10th Birthday!
Yahoo! Netrospective: 100 Moments of the Web
http://birthday.yahoo.com/netrospective/