[lojban-es] zifre

ko'a jbena pu le nanca be li so'areno
gi'e ca tatpi le nu senva
ijebo ku'i fe'eba'o le jimte ku se zvati
le ko'a zdani e le ko'a diklo e le ko'a tcadu
i ko'a jinvi le du'u bitmu po'o jinme spisa
noi na vlipa le nu rivbi le ko'a vofli djica

zifre i du'i le murse solri ku
mi zifre du'i le xamsi
i zifre du'i le cipni poi rivbi le terkavbu
je vofli vlipa
i zifre du'i brife poi bevri le mi nu klaku e le mi nu kecti
i mi ze'e cadzu ti'a le si'o jetnu
gi'e bapu'o djuno le du'u le si'o zifre cu mokau

pa'u le ko'a si'o prami seci'e lo lanci ku
puba'o cliva ca sanga lo selsanga
i ko'a pu gleki stapa gi'eseki'ubo pu na tirna
le voksa poi kajde ke'a
i ko'a puba'o vreta gi'ecabo cisma je na tavla
i vi le ko'a tatru ku lo xunre xrula ru'i banro