[lojban-fr] Re: coi rodo .i mi'e betsemes

On Wed, 16 Mar 2005 10:13:05 -0400, Betsemes <betsemes@hotmail.com> wrote:

> .i mi ranji tolmo'i lodu'u zo mu'i goi ko'a sumti tcita gi'e ranji
> pilno ko'a lo bridi

do xu ranji pilno .i xu do djisku lu mi ranji tolmo'i lodu'u zo mu'i
goi ko'a sumti tcita vau vau gi'e ranji pilno ko'a lo bridi li'u .i ko
cusku lo'u vau vau le'u .a zo ku .a zo kei

> cumki .i mi na djuno gi'e cpacu ru le xriso censa do selci'a

ki'a

mu'o mi'e .filip.
--
Philip Newton <philip.newton@gmail.com>

Liste de dicussion en français sur le lojban, langue construite.