Re: cumki le nu di'a rejgau

On Mon, 24 Jan 2000, SwiftRain wrote:

> From: SwiftRain <swiftrain@geocities.com>

> .i le munje ka'e tcidu ro le sidbo be mi sepi'o la .iuznet. (no'u la'o
> zoi kuot. Usenet .kuot.) .i .o'a .iinai mi jgira tu'a le mi marna se
> pilno .iji'abo lo'e pulji na jimpe fi la lojban. .u'i

.i le datni ze'e stali .i ji'a ri ka'enai canci .i mu'i le za'i to'e nandu
le ro troci ke cinse pendo joi jibri jatna ku bazi ze'uba ta'e skami sisku
le do tu'a tolcnino selsku ku pu'o le nu krasi .i ma'a ka'enai djuno le
ka ba lojbo kuspe .i ku'i la lojban traji le ka skami tcidu .i ku'i mi
di'a selsku vreji

-----
Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any
intellectual influences, are usually the slaves of some defunct
economist. Madmen in authority, who hear voices in the air, are
distilling their frenzy from some academic scribbler of a few
years back." -- John Maynard Keynes