Re: [jbosnu] ju'i xorxes ne lo djica

la xod cusku di'e

> i mu'a mi lazni ija ge da de mleca le ka mi djica ce'u
> ija mi na djuno le du'u mi troci makau ja'e le nu cpacu da
> ija mi jinvi le du'u gu mi troci gi mi na ka'e snada

pe'i menli bilma le ka dukse le kamlazni kei dada'o .iseni'ibo na racli

i pe'ipei mi menli bilma lazni i do na te pinka le ci drata krinu be le nu na troci tu'a lo se djica

> i ka'e racli iku'iji'a le du'u na racli cu na nibli
> le du'u fenki

.i ca'e .i ku'i da fenki je racli .ija de na ke racli je fenki (.i li'a
ganai de na prenu gi go'i)

i di'u jetnu to drata ke ruble se xusra toi i ku'i pau ckini le mi'o se casnu ma

> i mi na jimpe le romei jufra

tu'a le ma pagbu ba'o cfipu do

i pamai mi sruma le du'u do skudji zo tolxusra enai zo natfe i remai pe'i le nu do pilno zo ba'o cu malglico i cimai mi na birti le du'u ko'a du makau i vomai da'i ko'a du'u roda rode zo'u ganai da racli gi'e djica de gi da tu'a de troci i li'a le du'u ko'a na jetnu na nibli le du'u mi tolxusra i ku'i le preti cu cizra

mu'o mi'e xorxes

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: http://photos.msn.com/support/worldwide.aspx