Re: [jbosnu] ju'i xorxes ne lo djica

On Tue, 9 Apr 2002, Jorge Llambias wrote:

> la xod cusku di'e

> i pe'ipei mi menli bilma lazni

le jei go'i cu pabdu'i le jei do rivbi tu'a le seldji be do

> i do na te pinka le ci drata
> krinu be le nu na troci tu'a lo se djica

sei le mu'e do pilno zo ge be secau zo gi cu cfipu mi .i le za'i zu'e
nodada'o cpacu cu fatci .i le zu'o cando mu'i le du'u birti ri kei kei cu
sarxe ko'a

> i di'u jetnu to drata ke ruble se xusra toi i ku'i pau ckini
> le mi'o se casnu ma

xu la'e di'u spuda le mi selsku .i .uanai .i ji'a do ba'o na casnu da joi
de

> i pamai mi sruma le du'u do skudji zo tolxusra enai zo natfe

go'i sai .i zo nafxu'a cu basti zo natfe

> i remai pe'i le nu do pilno zo ba'o cu malglico

ki'u ma .i le mu'e do cusku lu'e le mubnafxu'a cu fasnu

> i cimai mi na birti le du'u ko'a du makau

la'e zo ma mo

> i vomai da'i ko'a du'u roda rode zo'u ganai da racli gi'e djica de
> gi da tu'a de troci i li'a le du'u ko'a na jetnu na nibli le du'u
> mi tolxusra

ku'i le du'u do natxu'a ko'a cu stidi nibli le du'u ko'a jitfa

> i ku'i le preti cu cizra

ju'oru'e zo ju'o cu basti zo za'a

--
"You know, it's a funny thing, every one of the bastards that are out for
legalizing marijuana is Jewish. What the Christ is the matter with the