[lojban-es] Re: coi rodo

On Fri, 4 Mar 2005 11:09:46 -0400, Betsemes <betsemes@hotmail.com> wrote:
> coi rodo

coi betsemes

> i xu di'e drani
> tu'e ti me le mi se ciska pe le cabdei .ije mi na djuno le du'u ma kau se
> ciska .i mi nitcu lenu ciska kei le du'u cilre zo'e la lojban .i mi cafne na
> ponse lo ta tavla .i ma temci zo'e lenu mi fanmo be lenu mi cilre zo'e la
> lojban
> tu'u mi'e betsemes

mi jinvi lo du'u do djisku lo'u te tavla le'u .enai lo'u ta tavla le'u
.i lo'u mi cafne na ponse le'u na drani fo lo lojbo gerna .i ku'i bo
mi na birti djuno makau poi drani .i mi stidi tu'a lo'u mi cafne na'e
ponse le'u

> fe'o

xu do birti djisku zo fe'o .i xu do na djica lo du'u tcidu lo spuda be
tu'a do .i mi stidi zo mu'o poi ve cusku lo se du'u tu'e mi sisti lo
nu mi tavla .i ko tavla tu'u

mu'o mi'e .filip.
--
Philip Newton <philip.newton@gmail.com>